2008. február 17., vasárnap

Az én százlábúm

































15 megjegyzés:

Roberta írta...

Gyönyörű karkötő Zsuzska, gratulálok!!!!

vezsuzsi írta...

De jó!!!!!!! Ezzel kombináltad ami izgatta a fantáziám. Tetszik a százlábú és tetszik a háromszöggyöngyös hering. Hát ez így fônyeremény!!!És a szinei is nagyon szépek!! Csodajó!

Dóra írta...

Csodaszép!!

Kata írta...

Meseszép lett!!!!!!!!

timpigyöngyei írta...

Nagyon szépséges!!!!!

almona írta...

Nagyon jó ötlet! Gyönyörű, különleges darab lett ez is!

Váczi Zsuzsanna "Zsuzska" írta...

Köszönöm, igazán olyan jól esik!

fszeva írta...

Zsuzska, itt is azt tudom mondeni, h nagyon-nagyon tetszik!:)

Névtelen írta...

Nagyon szép!:)

Mili írta...

Zsuzska ez nagyon jó lett! Nekem nem igazán tetszett a százlábú de így nagyon jó! Nem baj ha majd egyszer én is megcsinálom így?

Váczi Zsuzsanna "Zsuzska" írta...

Sziasztok!
Köszi a szép szavakat.
Mili! Nem baj, sőt örülök neki! Ha kész lesz majd mutasd meg!

Névtelen írta...

Én imádom a százlábút és ez nagyon nagyon bejön!!!!

Enikő írta...

Ezt a mintát már sokan elkészítették, de engem őszintén szólva a te ékszered fogott meg a leginkább!Nagyon szép lett!

Váczi Zsuzsanna "Zsuzska" írta...

Mindenkinek köszönöm, nem tagadom jól esik a dicséret!!!

bodzsi írta...

Gratulálok, ez nagyon tetszik nekem!!!!!!:::::::)))))))