2010. október 13., szerda

Tepsis raffaello

Ez egy rendhagyó bejegyzés.

Én is kaptam ezt a receptet és mondhatom nagyon finom. Készítsétek el Ti is!!

Tészta: 6 db tojás fehérjét 22dkg cukorral csipet sóval kemény habbá verjuk majd belekeverünk 10dkg lisztet és 15 dkg kókuszreszeléket. Sütőpapírral bélelt tepsiben (köpes tepsi méret ) megsütjük 180 C-on 10-12 perc ( nekem 15 perc volt).

Krém: 6 db tojás sárgáját 1 csomag vaníliás főzős pudingporral 8dkg cukorral és 1/2 l tejjel felfőzzük. Ha kihűlt, 20 dkg margarint 8 dkg porcukorral összekeverünk és belekeverjük a krémbe ( én habverővel csináltam szép sima lett).

Ezt a krémet kenjük a tészta tetejére majd kókuszreszelékkel megszórjuk.

Hűtjük!!!

Jó étvágyat!!!

Zsuzska

9 megjegyzés:

Nagyné Blahó Zsuzsa írta...

Istenien hangzik, kipróbálom! Köszönöm!!

Tímel írta...

Remekül hangzik :)
És jó édesnek tűnik:)
A habbá vert fehérje egyébként is a gyengém :)
Köszönöm!

norono írta...

Ezt ki kell próbálnom! :-)))

Bandrea's Beads írta...

Fincsi süti lehet!! Kipróbálom! Köszi!!!

Monessa írta...

Finom lehet!:) Köszi!:)

Berzsi írta...

Én kóstoltam!! Isteni finom!!

Roberta írta...

Köszi Zsuzska... biztosan meg fogom sütni mert isteni volt!!!!!

almona írta...

Köszi Zsuzska!
Azt hiszem ez lesz a következő süti nálunk!:)))

fszeva írta...

Nagyon finom volt, én is kösziii!:))