2008. június 17., kedd

Borzi 1.













10 megjegyzés:

Tiszi írta...

Nagyon jó ez a borzi! :D Tetszik!!!

Babra írta...

Naaagyon jó ez!!! Ismét villantottál:D

Enikő írta...

Nagyon vagány!!!
Szeretem itt Nálad legeltetni a szemeimet!!!

Névtelen írta...

Nagyon jópofi! Jó szinei vannak! :)
(Fórumokra miért nem teszed fel? :( )
Emőke

Fanta írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Lerika írta...

Én töröltem, bocsika, mert a lányom felh.i nevével voltam bejelentkezve. Szóval, nagyon vagány, klassz kis kari.

E írta...

Kérlek, nézd meg az oldalam, díjaztalak! :) http://evepearljewelry.blogspot.com/

Unknown írta...

nagggyon vadálaaaaaaat :) tuti szín, tuti fazon! asszem kívánós lettem, megyek is fűzni :))))

vezsuzsi írta...

Zsuzska mit mondjak..... ezt is imádom.

Váczi Zsuzsanna "Zsuzska" írta...

Köszönöm nektek, jól esett olvasni kedves szavaitokat!