2009. augusztus 19., szerda

Szív














Ezt a szivet este gép mellett fűztem mivel másnap mentünk anyut köszönteni, hirtelen felindulásból még megfűztem, másnap reggel gyors fotó készült róla.
Hát ilyen lett. A mintával a vége felé kicsit szenvedtem de kész lett!
Anyu örült neki. Minden tetszik neki amit fűzök de hordani nem hordaná őket ezért úgy gondoltam ha másnem, kulcstartónak jó lesz de annyira kis picike az egész, hogy még fel is vette.
:o))

Az inspiráció Almonától jött, köszi!!

4 megjegyzés:

Roberta írta...

Gyönyörű lett Zsuzska!!!!!!!!!!

almona írta...

Szépsédes szívecske lett! Örülök, hogy meghoztam a kedvedet hozzá!:)

Quienlodira_Angeles írta...

Preciosa combinación!!!

Mari írta...

This is beautiful, I love it. I would love to do it for my daughter. This is RAW?